رویدادها آرشیو خبر ها
سیگنال های مثبت برای حل شدن مشکل احتمالی این زوج دوست داشتنی

سیگنال های مثبت برای حل شدن مشکل احتمالی این زوج دوست داشتنی

چندی پیش خبری مبنی بر احتمال جدایی الساندرو دل پیرو و سونیا اموروزو در تمامی رسانه های ایتالیا منتشر شد که خیلی زود با واکنش مسولین خبری و برخی از خبرنگاران نامی این کشور روبرو شد. واکنشی که نشان می داد انتشار این خبر مورد تایید بسیاری از انان نیست. این گروه الکس را جزیی از آبرو و دارایی بسیار ارزشمند کشورشان خطاب کردند و در عین حال تاکید داشتند در این زندگی سه فرزند کم سن حضور دارند که نباید بی دلیل و مدرک ارامش شان را از میان برد.

 

هواداران یوونتوس نیز که علاقه خاصی به این زوج داشتند با ابراز تاسف، امیدوار بودند که خبر مربوطه حقیقت نداشته باشد و یا این دو مشکل شان را حل کنند.

 

از سوی دیگر الکس و سونیا نیز هیچ واکنشی به این خبر نشان نداند، همین مسئله بسیاری از دوست داران این زوج را در تردید قرار داد، اما با شناختی که از دل پیرو داریم می توانستیم حدس بزنیم که او این مشکل و حتی شایعه را به روش خود حل و یا پاسخ خواهد داد.

 

چندی ست که الکس و سونیا هر از گاهی عکس ها و پست هایی را در پروفایل های شخصی خود منتشر می کنند که نشان می دهد این زوج در یک محل حضور دارند. روز گذشته نیز در رستوان شماره «ده» شان حاضر بودند و این نشانه ها در کنار لایک کردن پروفایل الکس دل پیرو توسط سونیا می تواند علامت مثبتی برای حل مشکل احتمالی شان در زندگی مشترکشان باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: